Johtokunta eilen 29.10.2022

30.10.2022

Hyvää syksyä.

Paavolaisten sukuseuran johtokunta kokoontui eilen ja päätti, että vuosi 2023 olkoon teemavuosi aiheena SUKUTIETOJEN PÄVITTÄMINEN nykytilannetta vastaavaksi ja nykyisiä julkisuussäädöksiä noudattaen.

Nykyinen pdf-tietokanta on vuodelta 2000. Johtokunnassa olevat eri sukuhaarojen edustajat ovat ensi vuoden aikana aktiivisesti yhteydessä asiasta. Sillä aikaa kaikki voivat harrastuksensa mukaan täydentää avoimeen GENI-ohjelmaan erityisesti nuoremman polven tietoja. Ilahduttavan moni onkin jo käyttänyt sitä.

JÄSENKIRJE saapuu vielä ennen joulua, siinä lisää myös tunnuksen hankkimisesta jäsensivujen selaukseen, jonne kaikki ei julkaistava tieto säilötään. Suunnittelemme myös vanhan sukukartan (1984) skannausta sopivaan ja toimivaan formaattiin.

SUKUKOKOUS siirretään pidettäväksi vasta vuonna 2024, näin palaamme parillisiin vuosiin. Toivomme myös, että naapurimaan tilanne rauhoittuu, mutta voi käydä myös, että motiivi Kannaksen matkailuun monella on hiipunut pitemmäksi ajaksi.

terveisin Pentti

Vas: varapj Vesa Pekka Paavolainen, Janne, Kari, Joonas ja Helena Paavolainen, oik. Tuula Nieminen