Sukuretki Tallinnaan 18.-19.5.2024

27.1.2024

Toukokuussa 2024 Paavolaiset ja heidän perheensä tekevät sukuretken keväiseen Tallinnaan. - Viipurin ja Kannaksen vuoro tulee vielä taas joskus. MERKITKÄÄ JO KALENTERIIN: lauantai 18.5., jolloin lähdemme Helsingistä klo 13.30 Tallinkin laivalla, syömme yhteisen lounaan ja majoitumme Park Inn Radisson Central -hotelliin. Siellä pidämme illan suussa myös varsinaisen sukukokouksen. - - Sunnuntai on vapaa retkeilypäivä Tallinnassa. Yhteisistä käyntikohteista, voidaan sopia illalla kokouksen jälkeen. Laiva Helsinkiin lähtee sunnuntaina klo 16.30 ja on Jätkäsaaressa 18.30. Kauempaa tulevat ehtivät myös ajoissa kotiin. - - Matkan hinta tulee jäämään reippaasti alle 200€ per henkilö. Myös lasten hinnoista neuvotellaan vielä. - Infokirje tulee helmikuussa, ilmoittautumiset ja maksut tulee hoitaa maaliskuun aikana. Kuvallinen henkilökortti tai passi riittää. - ELI TERVETULOA OSALLISTUMAAN SUKURETKELLE KEVÄISEEN TALLINNAAN. - Johtokunnan puolesta Pentti P.