Paavolaisten sukuseuran vaakuna,

suunnitellut Oma-Martti Paavolainen

Paavolaisten sukuseura ry:n tarkoitus on:

1. Esivanhempien kotiseudun perinteitä vaalien ylläpitää yhteyttä Paavolaisten suvun jäsenten välillä ja tutustuttaa heitä toisiinsa.

2. Hankkia, järjestää ja säilyttää tietoa ja aineistoa suvun ja sen jäsenten vaiheista sekä edistää suvun ja siihen liittyvien sukujen tutkimusta.

3. Lujittaa sukuhengen ja sukukunnian tuntoa suvun jäsenissä.

4. Mahdollisuuksien mukaan osallistua erikoisesti sukua ja sen kotiseutua koskeviin hankkeisiin

Sukuseuran jäsenet ovat automaattisesti myös Karjalan Liitto ry:n henkilöjäseniä.  Tästä tarkemmin jäsensivuilla.

Uusi hallitus piti Covidin jälkeen ensimmäistä live-kokousta, Helsingin keskustakirjasto Oodin tarjoamissa kokoustiloissa. Vas. edessä Tuula Nieminen, Anna Veltheim ja Helena Paavolainen. Seisomassa Janne, Petteri ja uusi esimies Pentti Paavolainen. Kokoukseen eivät päässeet tällä kertaa osallistumaan Matti, Kari, Juha eikä Pete Paavolainen.

SÄÄNNÖT JA SELOSTE HENKILÖREKISTERISTÄ

Johtokunnan kokous Karjalatalossa 12.10.2019. Vas. Pentti, Pekka, Joonas ja Helena Paavolainen sekä Tuula Nieminen.
Sukuseuran hallitus Karjalatalollla Käpylässä vuonna 2017. Vas. lehden toimitussihteeri Ilona Koskimäki, Juha Paavolainen ja Markku Miettinen.
Vas. Joonas Paavolainen, Helena Paavolainen, Kari Paavolainen ja Leena KivIlä. Seisomassa Pentti Paavolainen.