Sukuseuran johtokunnan jäseniä: Petri Paavolainen (vas.), Pekka Paavolainen, pj., Helena Paavolainen, taloudenhoit., Joonas Paavolainen, sihteeri, Vesa-Pekka Paavolainen

Johtokunnan (2018-2020) yhteystietoja

Pekka Paavolainen, puheenjohtaja, paavolainen.pave[at]gmail.com.  Pekka kuuluu Suur-Kultalan sukuhaaraan.

Joonas Paavolainen, sihteeri, joonas.paavolainen[at]gmail.com.  Joonas kuuluu Joutselän haaraan.

Helena Paavolainen, talous ja jäsenrekisteri, helepa[at]outlook.com. Helena kuuluu Niklaksen haaraan.

Pentti Paavolainen, sukuhistoria, verkkosivun sisältövastaava, pentti.paavolainen[at]kolumbus.fi. Pentti on Kirkonkylän haaraa.

Tuula Nieminen, kotisivut/facebook -vastaava, nieminentuula[at]kolumbus.fi. Tuula on Joutselän haarasta.

Juha Paavolainen, kuuluu Vuottaan Heikkiläisten haaraan.

Vesa-Pekka Paavolainen, on esikoishaaran Eskeliläisiä.

Pete Paavolainen myös Suur-Kultalan haaraa.

Kari Paavolainen edustaa Polviselän haaraa.

Matti Paavolainen, Kirkonkylän haaraa.

Facebookissa ilmoittaudu ryhmään Paavolaiset ja mainitse tietoja (iso-)vanhemmistasi, jolloin on helpompi tunnistaa kuuluminen sukuun.  Sieltä on myös linkki näille kotisivuille. Kotisivujen osoite on https://paavolaiset.yhdistysavain.fi. Julkisten sivujen yläosassa on paljon avoimeksi avattua tietoa: niitä klikkaamalla pääset katsomaan niin uutisia kuin tietoa tapahtumista, historiaa kuin vanhoja sukuseuran lehtiä.

Yhteydenotto (muu kuin jäseneksi liittyminen).

Yhteydenotto *