⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Johtokunnan (2022-2023) yhteystietoja

Pentti Paavolainen, puheenjohtaja, pentti.paavolainen[at]kolumbus.fi.  Sukuhistorian ja verkkosivun sisältövastaava (toistaiseksi). Pentti kuuluu Kivennavan Kirkonkylän haaraan.

Vesa-Pekka Paavolainen, varapuheenjohtaja, on esikoishaaran Vuottaan Eskeliläisiä.

Joonas Paavolainen, sihteeri, joonas.paavolainen[at]gmail.com.  Joonas kuuluu Joutselän haaraan.

Helena Paavolainen, talouden ja jäsenrekisterin hoitaja, helepa[at]outlook.com. Helena kuuluu Vuottaan Niklaksen haaraan.

Tuula Nieminen, kotisivut/facebook -vastaava, nieminentuula[at]kolumbus.fi. Tuula on Joutselän haarasta.

Juha Paavolainen, kuuluu Vuottaan esikoishaaran Heikkiläisten haaraan.

Pete Paavolainen myös Vuottaan Suur-Kultalan haaraa.

Kari Paavolainen edustaa Polviselän haaraa.

Matti Paavolainen, Kirkonkylän haaraa.

Janne Paavolainen, Vuottaan Eskelin haaraa

Anna Veltheim, Kirkonkylän haaraa.

Petteri Paavolainen, Kirkonkylän haaraa.

Facebookissa ilmoittaudu ryhmään Paavolaiset ja mainitse tietoja (iso-)vanhemmistasi, jolloin on helpompi tunnistaa kuuluminen sukuun.  Sieltä on myös linkki takaisin näille kotisivuille. Kotisivujen osoite on https://paavolaiset.yhdistysavain.fi. Julkisten sivujen yläosassa on paljon avoimeksi avattua tietoa: niitä klikkaamalla pääset katsomaan niin uutisia kuin tietoa tapahtumista, historiaa kuin vanhoja sukuseuran toimittamia lehtiä.

Sukuseuran johtokunnan jäseniä: Petri Paavolainen (vas.), Pekka Paavolainen, pj., Helena Paavolainen, taloudenhoit., Joonas Paavolainen, sihteeri, Vesa-Pekka Paavolainen. Kuva otettu Terijoella kesä 2018.

Yhteydenotto (muu kuin jäseneksi liittyminen).

Yhteydenotto